میتوان گفت که مدیریت رفتار سازمانی، همهی مباحث خود را به سه دستهی کلیدی تقسیم میکند: فردی / گروهی / سازمانی
احتمالاً الان با خودتان میگویید عملاً قسمت عمدهی چیزی که در مدیریت آموزش داده میشود، زیرمجموعهی رفتار سازمانی است!
چنین حرفی اشتباه نیست.
اما با توجه به اینکه ما در آینده قصد داریم راجع به بسیاری از آنها، با دقت بالا و جزییات زیاد صحبت کنیم، در بحث مبانی رفتار سازمانی صرفاً برخی از مطالب مقدماتی و عمومی را مطرح خواهیم کرد تا برای بحثها و درسهای تخصصی آماده شویم.
تعریف مدیریت رفتار سازمانی چیست؟
رفتار ,سازمانی ,مدیریت ,مطرح ,جزییات ,صحبت ,رفتار سازمانی ,صحبت کنیم، ,زیاد صحبت ,جزییات زیاد ,کنیم، در
درباره این سایت